ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΉ «Υπηρεσίών Oracle Cloud υποδομής για την λειτουργία της εφαρμογής MyHealth σε έξυπνες κινητές συσκευές»
Σας ενημερώνουμε ότι κατά το χρονικό διάστημα από Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2022 και ώρα 23:00 έως και Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2022 και ώρα 9:00, δεν θα είναι δυνατή η πρόσβαση των πολιτών στις εφαρμογές της ΗΔΙΚΑ ΑΕ που χρησιμοποιούν το σύστημα αυθεντικοποίησης χρηστών μέσω διαπιστευτηρίων Taxisnet της ΓΓΠΣΔΔ, λόγω των εργασιών αναβάθμισης που θα πραγματοποιήσει η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ.) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις πληροφοριακές υποδομές της.
21 Οκτωβρίου, 2022
Τα Υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Υγείας ανακοινώνουν ότι βρίσκεται σε εξέλιξη για τις ομάδες αυξημένου κινδύνου ο αντιγριπικός εμβολιασμός στη χώρα μας. Τα αντιγριπικά εμβόλια διατίθενται από τα φαρμακεία και συνταγογραφούνται από τους θεράποντες ιατρούς μέσω του Συστήματος Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Κοινωνικής Ασφάλισης (ΗΔΙΚΑ ΑΕ), εποπτευόμενου φορέα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Η εξέλιξη του αντιγριπικού εμβολιασμού (πλήθος συνταγογραφημένων εμβολίων και πραγματοποιηθέντων εμβολιασμών) και η κατανομή τους στις επιμέρους ομάδες αυξημένου κινδύνου παρακολουθείται από τις αρμόδιες αρχές σε καθημερινή βάση, μέσω του Συστήματος Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης. Ειδικότερα, κατά την ηλεκτρονική συνταγογράφηση του αντιγριπικού εμβολίου οι γιατροί καταγράφουν επίσης την ομάδα αυξημένου κινδύνου στην οποία ανήκει κάθε άτομο για το οποίο συνταγογραφούν το εμβόλιο. Οι φαρμακοποιοί και οι ιατροί που διενεργούν τα αντιγριπικά εμβόλια ενημερώνουν επίσης το Εθνικό Μητρώο Αντιγριπικού Εμβολιασμού.
Η επιδημιολογική επιτήρηση ξεκίνησε στις 03-10-2022 και θα διαρκέσει μέχρι τις 21-05-2023. Μέχρι και την Πέμπτη 20 Οκτωβρίου έχουν πραγματοποιηθεί 601.702 αντιγριπικοί εμβολιασμοί.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Αθήνα, 14 Νοεμβρίου 2022
H ΗΔΙΚΑ δηλώνει κατηγορηματικά πως όλα τα συστήματα πληροφορικής που διαχειρίζεται, λειτουργούν κανονικά και δεν έχουν δεχθεί κυβερνοεπίθεση.
Η ΗΔΙΚΑ διευκρινίζει επίσης πως η τεχνική βλάβη που εκδηλώθηκε στην Ηλεκτρονική Συνταγογράφηση το πρωί της Κυριακής αντιμετωπίστηκε με επιτυχία εντός της ίδιας ημέρας.
Εκδόθηκε σχετική ανακοίνωση με οδηγίες στους χρήστες του συστήματος ιατρούς και φαρμακοποιούς, όπως προβλέπεται σε αυτές τις περιπτώσεις.
Σχετικά με την ΗΔΙΚΑ Α.Ε.
Η ΗΔΙΚΑ Α.Ε. είναι Οργανισμός υπό την εποπτεία του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, με αντικείμενο την ανάπτυξη λογισμικού στις περιοχές της Υγείας, της Κοινωνικής Ασφάλισης και της Πρόνοιας. Οποιαδήποτε ανάπτυξη ψηφιακής λύσης σε αυτούς του τομείς, σχεδιάζεται, υλοποιείται και συντηρείται από τα στελέχη της ΗΔΙΚΑ Α.Ε.
Περισσότεροι από 4 εκατομμύρια πολίτες έχουν εγγραφεί στην άυλη συνταγογράφηση
13 Οκτωβρίου, 2022
Κοινό Δελτίο Τύπου των Υπουργείων Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Υγείας
Ξεπέρασαν τα τέσσερα εκατομμύρια οι πολίτες που είναι εγγεγραμμένοι στην άυλη συνταγογράφηση, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Κοινωνικής Ασφάλισης (ΗΔΙΚΑ ΑΕ), εποπτευόμενου φορέα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Συγκεκριμένα, μέχρι σήμερα 4.002.215 πολίτες έχουν καταχωρίσει στο ehealth.gov.gr τον αριθμό του κινητού τους τηλεφώνου και τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού τους ταχυδρομείου, ώστε να λαμβάνουν με μήνυμα τις ιατρικές συνταγές, τα παραπεμπτικά και τις ιατρικές βεβαιώσεις τους. Μάλιστα, κατά το τελευταίο εξάμηνο το ποσοστό των ιατρικών συνταγών και παραπεμπτικών που εκδίδεται άυλα υπερβαίνει σταθερά το 40% και σε πολλές περιπτώσεις προσεγγίζει το 50%.
Ο Υπουργός Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης δήλωσε: «Η άυλη συνταγογράφηση αποτέλεσε το πρώτο βήμα της συνεργασίας μας με το Υπουργείο Υγείας, ξεκινώντας με σκοπό να διευκολύνει γιατρούς και πολίτες στην έκδοση και παραλαβή των ιατρικών συνταγών. Μέσα σε τριάντα μήνες, έχει εξελιχθεί σε μια από τις δημοφιλέστερες υπηρεσίες του gov.gr, αλλά και στο “κλειδί” της στρατηγικής μας για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Υγείας. Η ανταπόκριση των πολιτών στις ψηφιακές υπηρεσίες μας αποτελεί μεγάλη ικανοποίηση και μεγάλο κίνητρο για να κινηθούμε ακόμα πιο γρήγορα, με ακόμα περισσότερες πρωτοβουλίες που έχουν πάντα ως στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας όλων των πολιτών».